10 چگونه برای افزایش GFR در مرحله نارسایی کلیوی 5
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

10 چگونه برای افزایش GFR در مرحله نارسایی کلیوی 5

GFR آزمون برای اندازه گیری که کلیه عملکرد است. و مرحله 5 نارسایی کلیه مرحله بسیار جدی است و تقریبا غیر ممکن است به عقب. بسیاری از بیماران با مریم گلی 5 نارسایی کلیه خواهند بدانند که چگونه برای افزایش GFR GFR 10 و سطوح دیگر.

بررسی نشان داد که میزان فیلتراسیون گلومرولی می تواند از طریق دو ویژگی است که شامل به دست آورد: تابع مانع مکانیکی و تابع مانع از بار. مانع مکانیک است که توانایی فیلتر کردن و حفظ مولکول مولکولهای کوچک است. این قابلیت می تواند سموم مولکول کوچک حاوی ادرار اخراج کند. تابع مانع از بار قادر به فیلتر کردن مواد با بار مثبت است که برای اطمینان از مواد است که می تواند بار منفی در پشت در خون باقی مانده است. از تابع فوق گلومرولی اشاره دستیابی به اخراج مولکول های کوچک با بار مثبت.

اگر عملکرد کلیه آسیب دیده است، حفظ بسیاری از سموم در خون و بافت ها، منجر به افزایش GFR.

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز یک درمان است که برخی از چیزهایی که انجام شده توسط کلیه های سالم، دیالیز کند اما دارای عوارض جانبی بسیاری است. این خستگی و ایمنی پایین به طور مداوم شود. دیگر شما باید دیالیز، داشتن ایمنی پایین تر است.

در یک کلام، بهترین درمان برای افزایش GFR 10 به مرحله 5 نارسایی کلیه است سلول های ذاتی کلیه تجدید.

عملکرد کلیه طب میکرو چینی Osmotherapy زیر تعمیر. این یک برنامه خارجی جدید بر اساس درمان گیاهی چینی است. گیاهان چینی از گیاهان با توجه به بیماران وضعیت بیماری خود خلاصه.

ماده فعال از گیاهان چینی دارای عملکرد هزینه عروق خونی، افزایش می دهد که جریان خون و از بین بردن استاز خون. این باعث ایجاد یک محیط خوب برای تعمیر کلیه است.

ماده فعال که حاوی مقدار زیادی از مواد غذایی مانند ویتامین C، ویتامین B1، ویتامین B2 ممکن است فقط کمبود عرضه در خون است، اما پروتئین کامل نیز حمایت می کنند.

طب گیاهی چینی می تواند مقاومت در برابر بیماری افزایش، از بین بردن رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ها برای کمک به بیماران جلوگیری از پیچیده التهابی خاص.

عملکرد کلیه هنگامی که ترمیم بسیار آسان برای افزایش GFR است. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد چگونگی افزایش GFR در مرحله 5 نارسایی کلیه، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، GFR 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: